Nowoczesne metody kliniki MED-EXP do diagnozowania, leczenia i profilaktyki chorób ginekologicznych i położniczych.

Nasi lekarze mówią po polsku, ukraińsku, angielsku i rosyjsku.

Lata praktyki i cenne doświadczenie!

Lata praktyki i cenne doświadczenie!

Polityka plików cookies

  1. Informacje ogólne
  2. Administratorem danych osobowych w związku z korzystaniem ze strony internetowej pl (dalej jako: „Serwis”) jest: Med-exp sp. z o. o., ul. Karczówkowska 45, Kielce, 25-713, Polska NIP: 9592060519, REGON: 524814866, KRS: 0001026844, zwany dalej „Administratorem”.
  3. Administrator stosownie do przepisów art. 173-174 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne, informuje, że Serwis wykorzystuje pliki cookies.
  4. Za pomocą plików cookies oraz innych technologii zbierane i przetwarzane są dane statystyczne o użytkownikach w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych usług drogą elektroniczną, a także informacje o aktywności użytkownika w Serwisie w celu dostosowania zawartości Serwisu do preferencji użytkownika i optymalizacji korzystania z Serwisu.
  5. Przy użyciu plików cookies mogą być zbierane dane osobowe, które mogą być wykorzystane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika, ponadto tak zebrane dane są zaszyfrowane w sposób, który uniemożliwia do nich dostęp osobom nieuprawnionym.
  6. Użytkownikowi przysługuje prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych. Użytkownik może wycofać zgodę
    na przetwarzanie swoich danych w dowolnym momencie kontaktując się z Administratorem.
  7. Umieszczanie oraz korzystanie z plików cookies oraz innych technologii nie jest szkodliwe dla urządzenia użytkownika (np. komputer, smartfon, tablet), nie powoduje żadnych zmian zarówno w konfiguracji urządzenia, jak i w zainstalowanym oprogramowaniu i aplikacjach.

 

  1. Pliki cookies
  2. W czasie korzystania z Serwisu na urządzeniu użytkownika umieszczane są małe pliki tekstowe. Standardowo w tych plikach znajdują się następujące informacje:
  3. Nazwa Serwisu z którego plik cookie został wysłany;
  4. Wygenerowany unikatowy numer;
  5. Czas przechowywania pliku.

 

  1. Pliki cookies można podzielić ze względu na źródło pochodzenia oraz czas ich przetrzymywania na urządzeniu użytkownika. W Serwisie wykorzystywane są następujące typy plików:
  2. Ze względu na źródło pochodzenia wyróżniamy pliki cookies:
  • first-party cookies – pochodzące z Serwisu, w pliku zapisywana jest nazwa wskazująca na domenę …, która należy do Administratora;
  • third-party cookies – umieszczane za pośrednictwem Serwisu przez firmy zewnętrzne z których usług korzysta Administrator;

 

  1. Ze względu na czas przez jaki pliki cookies będą umieszczane na urządzeniu użytkownika wyróżniamy:
  • Pliki cookies sesyjne (session cookies) są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania się ze strony internetowej
    lub do momentu zamknięcia okna przeglądarki internetowej;
  • Pliki cookies stałe (persistent cookies) są plikami przechowywanymi na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu
    ich manualnego usunięcia przez użytkownika.

 

  1. W ramach Serwisu stosowane są także następujące rodzaje plików cookies:
  2. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  3. Pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  4. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  5. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka
    lub regionu z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

 

  1. Pliki cookies firm zewnętrznych umieszczane są na urządzeniu użytkownika w szczególności:
  2. W celu wyświetlania dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych;
  3. Do badania aktywności anonimowych użytkowników i na tej podstawie generowanie statystyk, które pomagają w poznaniu sposobów korzystania z Serwisu;
  4. W celu umożliwienia korzystania z technologii firm zewnętrznych w Serwisie, np. filmy YouTube.

 

  1. Pliki cookies wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym
    w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.
  2. W Serwisie znajdują się osadzone bannery, przyciski, narzędzia lub treści kierujące do usług innych firm, m.in.: odnośniki do zewnętrznych serwisów internetowych, filmy (YouTube). Korzystanie z tych aplikacji może powodować przesyłanie za pomocą technologii internetowych informacji do wymienionych podmiotów zewnętrznych.

 

  • Jak postępować z plikami cookies i innymi technologiami
  1. Użytkownik może w dowolnym momencie w swojej przeglądarce zmienić ustawienia
    lub wyłączyć obsługę plików cookies oraz innych technologii, może to jednakże wpłynąć
    na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.
  2. Jeżeli użytkownik nie dokona zmiany domyślnych ustawień przeglądarki internetowej
    w zakresie dotyczącym plików cookies, pliki zbierające dane zostaną umieszczone
    na urządzeniu końcowym i będą wykorzystywane zgodnie z zasadami określonymi przez dostawcę przeglądarki internetowej.
  3. Informacje na temat zarządzania plikami cookies w poszczególnych przeglądarkach, w tym
    w szczególności instrukcje zablokowania odbierania plików cookies – można znaleźć
    na stronach internetowych dedykowanych poszczególnym przeglądarkom:
  4. Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl;
  5. Firefox: https://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek-i-danych-stron-firefox?redirectslug=usuwanie-ciasteczek&redirectlocale=pl;
  6. Internet Explorer: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies;
  7. Microsoft Edge: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4468242/microsoft-edge-browsing-data-and-privacy-microsoft-privacy;
  8. Opera: https://help.opera.com/pl/latest/web-preferences/#cookies;
  9. Safari: https://support.apple.com/pl-pl/HT201265;

 

  1. Blokowanie plików cookies w telefonach komórkowych, tabletach i innych urządzeniach mobilnych – Każdy model telefonu może tę funkcję obsługiwać w inny sposób. W związku
    z powyższym należy zapoznać się z opcjami polityki prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta danego urządzenia mobilnego.

 

  1. Klauzula Informacyjna RODO

Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str.1, zwanego dalej w skrócie RODO informujemy, iż:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Med-exp sp. z o. o.
  2. Administrator będzie przetwarzać Państwa dane osobowe w celu prowadzenia działalności leczniczej oraz prowadzenia wymaganej przepisami prawa dokumentacji medycznej,
    a w szczególności Państwa dane będą przetwarzane w celach:
  3. Profilaktyki zdrowotnej – art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art. 3 ust. 2 ustawy o działalności leczniczej oraz art. 24 Ustawy o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta z dnia
    6 listopada 2008 (Dz. U. z 2022, poz. 1876) zwanej dalej ustawą o PPiRPP;
  4. Ustalenia tożsamości osoby przed udzieleniem świadczenia zdrowotnego – art.6 ust. 1 lit. c oraz art.9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art.25 p. 1 ustawy o PPiRPP oraz § 10 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu
    i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz.U. z 2022 poz. 1304);
  5. Zapewnienia opieki zdrowotnej oraz zarządzania systemami tej opieki zdrowotnej – art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art. 3 ust. 1 ustawy o działalności leczniczej oraz art. 24 ustawy o PPiRPP;
  6. Zapewnienia zabezpieczenia społecznego oraz zarządzania systemami i usługami zabezpieczenia społecznego – art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art. 54 ustawy
    o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa z dnia 25 czerwca 1999 (Dz. U. z 2022 r., poz. 1732), oraz inne właściwe przepisy z zakresu prawa ubezpieczeń społecznych;
  7. W zakresie prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej – art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art. 24 ust. 1 Ustawy oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia
    6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz.U. z 2022 poz. 1304);
  8. W zakresie odbierania i archiwizowania oświadczeń woli – art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w związku z art. 9 ust. 3 oraz art. 26 ust 1 Ustawy o PPiRPP oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz.U. z 2022 poz. 1304);
  9. W zakresie zapewnienia kontaktu w związku ze sprawami związanymi z realizowanymi świadczeniami medycznymi – art. 6. ust. 1 lit. b oraz f RODO;
  10. W zakresie kontaktu w sprawach zgłaszanych przez Państwa;
  11. W zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń z tytułu dzielonych świadczeń zdrowotnych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 poz. 120).

 

  1. W działaniach marketingowych Administrator danych przetwarza Państwa dane w oparciu
    o Państwa zgodę – art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO Administrator na podstawie udzielonej przez Państwa zgody ma prawo do wysyłania na podany adres e-mail informacji marketingowych. Zgoda, o której mowa w zdaniu poprzedzającym może zostać w każdej chwili odwołana. W przypadku wyrażenia takiej zgody podstawą prawną przetwarzania danych osobowych będzie także art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
  2. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą być następujące podmioty bądź ich kategorie:
  3. podmioty lecznicze współpracujące z administratorem w celu zapewnienia ciągłości leczenia oraz dostępności świadczeń zdrowotnych, w tym również zleceniodawcy oraz osoby wykonujące na rzecz administratora usługi medyczne;
  4. dostawcy usług technologicznych lub rozwiązań organizacyjnych umożliwiających administratorowi udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz zarządzanie przedsiębiorstwem – mowa tu miedzy innymi o dostawcach sprzętu diagnostycznego, dostawcach usług teleinformatycznych jak również firm pocztowych i kurierskich;
  5. dostawcy usług doradczych np. prawnych, księgowych, audytorskich, reklamowych
    lub instytucji mających wspomagać administratora w dochodzeniach swoich roszczeń
    firmy windykacyjne;
  6. organy władzy państwowej oraz samorządowej w zakresie niezbędnym do wykonywania przez te podmioty ich zadań;
  7. organy samorządu zawodów medycznych oraz konsultanci krajowi i wojewódzcy,
    w zakresie niezbędnym do wykonywania przez te podmioty ich zadań;
  8. inni odbiorcy upoważnieni na mocy przepisów prawa.

 

  1. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, bez ingerencji człowieka, w tym również w formie profilowania.
  2. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany obowiązującymi przepisami prawa – w szczególności:
  3. Dokumentację medyczną przez okres 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego,
    w którym dokonano ostatniego wpisu, poza wyjątkami określonymi przepisami prawa;
  4. Dokumentacji medycznej w przypadku zgonu pacjenta na skutek uszkodzenia ciała
    lub zatrucia, która jest przechowywana przez okres 30 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpił zgon;
  5. Dokumentacji medycznej zawierającej dane niezbędne do monitorowania losów krwi
    i jej składników, która jest przechowywana przez okres 30 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu;
  6. Zdjęć rentgenowskich przechowywanych poza dokumentacją medyczną pacjenta, które
    są przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wykonano zdjęcie;
  7. Skierowań na badania lub zleceń lekarza, które są przechowywane przez okres:
  • 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym udzielono świadczenia zdrowotnego będącego przedmiotem skierowania lub zlecenia lekarza;
  • 2 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wystawiono skierowanie – w przypadku gdy świadczenie zdrowotne nie zostało udzielone z powodu niezgłoszenia się pacjenta w ustalonym terminie, chyba, że pacjent odebrał skierowanie.

 

  1. Dane dla potrzeb rachunkowych i podatkowych będą przetwarzane przez okres 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy;
  2. Dane niezbędne do dochodzenia przez administratora swoich roszczeń przetwarzane będą przez okres przedawnienia roszczeń określony w przepisach prawa;
  3. Dane przetwarzane na podstawie zgody będą przechowywane do czasu jej cofnięcia.

 

  1. Przysługuje Państwu prawo do:
  2. Dostępu do swoich danych osobowych;
  3. Sprostowania swoich danych osobowych;
  4. Uzupełnienia swoich danych osobowych;
  5. Żądania ograniczenia ich przetwarzania;
  6. Usunięcia danych – przy czym prawo to nie znajduje zastosowania wobec danych zawartych np. w dokumentacji medycznej lub rachunkowej przechowywanej przez okres określony przepisami prawa;
  7. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych.

 

  1. W przypadku przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody przysługuje Państwu prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  2. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w razie niezgodnego z prawem przetwarzania Państwa danych.
  3. Podanie Państwa danych osobowych jest całkowicie dobrowolne (chyba, że obowiązek ich podania wynika z przepisów prawa), jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wykonania usługi medycznej.

 

 

Wysoki komfort pacjenta bez konieczności zmiany lokalizacji i lekarzy prowadzących

+48-412-01-01-24

(język polski oraz język ukraiński)

Pacjentki korzystające z konsultacji mają możliwość leczenia na oddziale położniczo-ginekologicznym, co zapewnia pełny cykl niezbędnych działań diagnostycznych i leczniczych bez konieczności ciągłej zmiany lekarza prowadzącego.

Szczegóły kontaktu

Prawo autorskie 2023